19 sep. 2009

Grattis bloggen!

I dag fyller bloggen ett år - grattis! Tänk att det bara gått ett år sen jag satt med en Clear Blue-sticka i handen medan jag ringde min underbare man och snyftade fram att vi skulle bli föräldrar. Vilken lycka! Men jag hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat föreställa mig att det skulle bli fullt så här perfekt och underbart, som jag upplever att det är nu - ett år senare. Nåja, graviditeten var orolig för det mesta, men jag hade ju aldrig ont och kände (förutom blödningarna) att min kropp passar för att vara gravid. Förlossningen var en dröm, och sen har jag haft tok-tur som fått en sån nöjd liten flicka, som mest vill äta, "prata" eller sjunga och sova, sova, sova :-) Ovanpå allt detta har jag och min man hittat drömhuset och fått det fixat till toppskick under sommaren. Nu återstår det roliga: att möblera och fixa detaljerna. Lovar att lägga upp lite bilder här i bloggen efterhand som rummen iordningställs.

I dag var en helt underbar dag, trots att jag städade bort det mesta av den och därför var på sedvanligt uselt humör. Men solen lyste, och gästbadrummet är nästan klart...och nu så är det ta mig f-n snart helt färdigfixat här hemma!

Fotade lite grann med mobilen, vill dela med mig av allt det fina jag får vara med om en helt vanlig lördag! Men det får bli i morgon, nu ska jag natta om Vendela (hon somnade vid 20-tiden, men vaknade strax efter att jag invigt badkaret och blev då ammad en stund).

Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar