8 aug. 2009

Bröllop

Så var det då dags för ett bröllop igen - jag vet ingen annan bebis som varit på lika många bröllop som hon är månader gammal!!

I dag var det Tomas yngsta syster som giftes bort i S:t Andreaskyrkan i Malmö. Bröllopsmiddagen är säkerligen i full gång i skrivande stund, men jag resonerade som så att jag och Vendela har det bättre här hemma, i lugn och ro (de senaste gångerna det varit fest, både bröllopsditon och 25- samt 30 årspartaj) har Vendela varit så orolig, med resultatet att jag suttit i ett sovrum nånstans och ammat och tröstat. Är glad att jag tänkte mig för den här gången, nu sover lilla prinsessan redan gott sen en och en halv timme, och jag och Cornelia ska snart se Bröllopsduellen (passande filmval, va?) och käka pizza.
Lite bilder från dagen:


Familjen Sträng anländer till Fridhemstorget i Malmö




Vendela med farmor







Brudföljet


Mr & Mrs Nukunuku



Tomas med sina småsystrar, Johanna till vänster och Helena (bruden) i mitten

Brudparet med brudens familj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar