27 aug. 2011

Piffar

I morgon ska huset visas för några intressenter som absolut inte kunde bärga sig till första visningen den 6 september - spännande! Men snacka om at jag fick eld i baken... Kinga var här för en vecka sedan, men ändå känns huset upp och ner, klädkamrarna behöver en uppstramning, och jag insåg at de flesta blommorna dött under sommarens försummelse av hemmet. Så jag har varit på inköpsräd efter snittblommor och nya krukväxter, samt hämtat lite saker från Tomas (måste ju fylla på huset lite, så att det inte ekar när mäklaren brer på om allt bra med huset, hihi).








I morgon ska jag köpa citrusfrukter att ha i fin skål i köket, och så ska jag baka en äpplepaj precis innan vi åker hemmifrån. Ett gammalt fint mäklartrick, som jag blev tipsad om för ett tag sedan. Jag menar, vem kan motstå ett hem som doftar som nybakat? ;-)

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar