27 juni 2009

Trött

Är så vansinnigt trött i dag, men det är faktiskt inte Vendelas fel. Tvärtom, lilla godbiten sover allt längre pass från nattningen. Som i natt, exempelvis: jag nattade henne (övertrött som få) klockan 23.00, cirka, och sen väckte hon mig inte för mat förrän 05.30!! Det dröjer nog inte länge innan lillan sover hela nätter, sweet!

Nä, anledningen till att jag är trött är dels för att jag fixat i trädgården i tre dagar nu - armar, händer, lår, rumpa...ja, allt värker. Sen var vi uppe med tuppen i dag för att åka till gamla lägenheten i Malmö och öppna för städfirman som grejade flyttstädningen i dag, 06.00 ringde klockan (fast jag och Vendela var förstås redan vakna, då).

Så det blir knappast någon uppesittarekväll i kväll, hör kudden kalla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar