29 juni 2009

Kopparspiral vs. Hormonspiral...

...det är sånt man kan ligga sömnlös och grubbla över...

Innan torsdag måste jag dock ha bestämt mig, för då är det återbesök hos Anki på Cura.

Annat skoj i veckan att se fram emot:

- I morgon måndag besök från Vendelas moster, Danni, som varit i Miami i 10 dagar. Kom hem i går, och jag gissar på massor av roliga stories och skvaller!

- Läkarbesök på BVC på tisdag

- Besök på min arbetsplats förmodligen också på tisdag (i samband med besiktning ich överlämnande av lägenheten i Malmö)

- Anna W kommer på husesyn och bebisgos på onsdag

- Till Cura för återbesök samt ev. till Fia och få kollat tänderna på eftermiddagen/kvällen på torsdag

- På fredag är det dags för första föräldragruppsträffen på förmiddagen. På eftermiddagen ska jag få pedikyr, och på kvällen kommer Vendelas farmor och bonusfarfar hit på grill.

- Min svägerska, Sophie, fyller 25 och firar med fest på lördagskvällen.

- På söndagen firar jag och min man vår första bröllopsdag. Ser mycket fram emot en heldag med honom och vår dotter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar