4 sep. 2011

Wedding

Finns det ngt bättre än bröllop??? Älskar att klä upp mig för att gå på bröllop, att se alla finklädda människor, glädjetårarna och all förväntan i luften! I går blev Jessica och Johan  makarna Fernström i LImhamns kyrka, och därefter firades det kungligt på restaurang Kajutan i Limhamn. Champagnemingel till saxofonmusik, brudparet som kom åkande i båt, fantastisk mat med goda viner och sen dans till härligt band hela natten. Ett riktigt, riktigt bra bröllop! Önskar att jag haft med stora kameran, men den rymdes inte i min krokopräglade kuvertväska (vintage så klart!), så de få bilderna som togs, togs med mobilekameran... Håll till godo!

Jag hade guldgröna L'Ecole National klänningen, pälsschal, krokoväskan och matchande krokopräglade högklackade skor. Kändes rätt med dova färger och päls med tanke på att det ju är höst nu!


 Brudparet anlände med båt till festen

Lyckliga, lätta steg!

Temat på bröllopet var som synes marint!


Nu ska jag ta mig ur pyamasen, och hoppa in i duschen. Om en dryg timme bara är det dags för lek och bus hemma hos Sanna och Lykkan. Vendela tjatar redan om när vi ska gå :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar