29 sep. 2011

It's oh so quiet...

It's, oh, so quiet shh,shh


It's, oh, so still shh,shh

Varför är det så tyst i bloggen? Jo, vi stack till Spanien på semester en vecka och gick på kusin Kays (Thereses) bröllop, jag och Vendela. Och är man borta en vecka i september i min branch så får man plikta med tokfull inkorg, massor av nya uppgifter som väntar och allt annat som väntat på en medan man varit borta (men dte är det värt om man kan förlänga sommaren en smula). Jag hinner knappt nånting - jobbet tar mycket tid, tvättkorgen svämmar över och Vendela ska ha nya dagiskläder..., och bloggen hamnar därför underst i prioriteringslistan. Har tagit så mycket fina bilder i Spanien, men de får vänta till i helgen. Hoppas verkligen jag får tid att lägga upp favoriterna. Tills dess en bild av badflickorna, och så kan ni kika in i syster Dannis blogg, och kika på hennes fina bilder från samma resa!
 
 
Jag och VJ på playan i Benalmadena, september 2011

xoxo, VJ och mamman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar