25 juni 2011

Midsommar

Vilken midsommarfest jag var på igår - barnfri sådan, så Vendela var med sin pappa. Jag tänkte inte dricka snaps, men råkade tänka högt att jag blir lite farlig när jag dricker sånt, och det tyckte David naturligtvis var fruktansvärt spännande, och försåg mig med smörkolasmakande akvavit till sillen :-S Och OJ vad vi dansade sen hela natten, Loca People!!! Och badade bastu och simmade i kalla poolen, sjöng med i alla Gyllene Tiders gamla hits, drack alldeles för många öl (åt skogen med GI-planerna, mao) och löste världsproblem :-)


Jag och lillan hann med lite firande innan jag lämnade
henne i Malmö. VJ fin i Sverigeklänningen som hon fått
av Momo o Gottard.




Jag band självklart en krans till Vendela!

Nyss framme vid festen i Skanör, Fia hade gjort en krans till mig - fina Fian! <3



Det som hamnade på stången fick man inte ta ner. Mina skor hamnade där, så jag
kunde inte hänga med till Strandbaden ;-)



Hehe!



Låt som gick på repeat nästan hela natten, och som blir mitt mest bestående minne av den här fantastiskt roliga midsommarfesten:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar