26 juni 2011

Mer midsommarhelg

I går tog jag en chansning och körde ut till Annelie och Martin på eftermiddagen när jag kommit hem från Skanör. Var väldigt väldigt nyfiken på lilla Elsa, som såg livets ljus den 13 juni, hemma i mamma och
pappas säng :-) Jag hade med mig skumpa till mamma Annelie, och spetsprydd romper från How to kiss a frog och "lilla huset på prärien hätta", båda från Baltzar Barn, till lillan .

Juni Elsa Vendela - tredjenamnet ligger mig lite extra varmt om hjärtat,
som ni kanske förstår.

Hej hej <3

Inte utan att det kniper i mammamagen lite ;-) Och i mammahjärtat... Hon är alldeles, alldeles bedårande, Annelie & Martin - henne gjorde ni riktigt, riktigt bra!!!

Idag har vi hjälpt Olivia att flytta in i sin nya lya i Slottsstaden, Nils Forsbergsgatan. Jättemysig liten etta. Och därefter hade jag o Venna söndagsmyst med bad, ny pyamas, lelle o Emmas dagis (VJs favvisbok just nu). Bilder från i eftermiddags när jag hämtade lillskrutt från mormor och Gottard:




Min fina lilla <3

3 kommentarer:

  1. Åh, Elsas mamma blir ju helt rörd! Och vilka fina bilder på Vendela! Stor kram

    SvaraRadera
  2. Ja, nog är hon fin alltid, sötisen underbara bilder. Pussa henne från mig o var rädd om dig. Stor go kram
    Essie

    SvaraRadera
  3. Hej vad kul att du är tillbaka igen!

    SvaraRadera