8 maj 2011

Bilder från Vendelas andra födelsedag

I fredags tog jag ledigt och var med Vendela hela långa dagen. Min kamera strejkade, men jag har snott fina bilder från Dannis kamera:


2 åringen!

I går firade vi vidare med kalas för närmsta familjen. Vi grillade, och sen blev det tårta, så klart! (Som det tjatades om tårt, VÄLDIGT viktigt för lilla, stora tjejen att vi skulle ha tårta :-) 

Julian i gungan

Venna och Hin

Ulla

Mormor lärde Venna hur man gungar på "stora barnens gunga"!


Gungade också tillsammans med Teila


Fick Skanörstofflor av Dada och Hin - stor succé!


<3




V har fått så mycket fint hela helgen... Tusen tack, alla <3


 
Mamma och födelsedagsflickan

Morbror blåste såpbubblor med flickorna

Korv med bröd på gräsmattan

Och sen glass vid lilla möblemanget, som var en present från mig


V tog i från tårna...

...men blåste upp, istället för fram :-)


Grattis fina, fina du - mamma älskar dig!

3 kommentarer:

  1. Vilkaa fina härliga bilder gumman, ser ut som hennes dag blev lyckad! <3

    SvaraRadera
  2. Mmmmm... Jag blir helt varm i mitt hjärta<3 Ser ut som ni har haft en underbar helg! Tänk att våra små redan är två år:)
    Har du gjort ditt hår ljusare eller är det solen? ser fint ut iaf:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Annelie, det är slingor i hela ljuset som gör det ljusare :-)

    Vi måste ses snart, boka in en saftfika och fira våra små en eftermiddag??? Kramar till båda favoritmammorna

    SvaraRadera