18 dec. 2011

Bloggar på begäran

Det var visst ett tag sedan jag tog ansvar från min stackars försummade blogg och mina vänner som läser den. Har en hel del fina bilder från sistone på lager, men får begränsa mig pga den sena timmen. Det blir ett Lucia-inlägg. Better late than never, eller nåt i den stilen. Late Lucia, helt enkelt.

Lucia inleddes med lussetåg och fika på dagis. Vår sångfågel såg ut
som ett rådjur i strålkastarsken medan de andra barnen sjöng...

....men efteråt var hon sitt vanliga tuffa och glada
jag igen <3


På kvällen bjöd Danni och Henrik på inflyttningsmiddag i nya lägenheten.
Småtjejerna drack sin mjölk i finglasen vid Keilas egna lilla möblemang - man
kunde verkligen se allvaret hos dem.

Sen lussades det givetvis. Två små lucior kom på besök och sjöng så fint :-)


Det bjöds på lite annorlunda lussebullar också, hehe

Till slut måste jag ju bara lägga upp de här två låtklippen - min sångfågel!!!


2 kommentarer:

  1. Letar febrilt efter "Gilla-knappen"

    SvaraRadera
  2. Hej Alex!
    Ja, det går rätt in i hjärteroten, oh dear.
    Dom är ju bara för söta. Ni får ha en riktigt God Jul o Gott Nytt År.
    Pussa o krama Vendela från mig o en stor go kram
    Vi syns nästa år.
    Essie o Co

    SvaraRadera